Easydance.blogg.se

Följ min & Borga Easy's resa mot kvalet! Från oregerlig & hopplös till hästen som springer utan spärrar!

Nu ligger jag efter!

Publicerad 2016-02-29 22:42:00 i Allmänt,

Har hela 2v att skriva om, det får komma ut lite pö om pö.
Datumen stämmer med när jag var ut, inte när jag lägger upp.

Sportlovet då! V.9 var jag ut nästan varje dag & red henne. På måndagen var hon väldigt bakåttänkande först & skulle bara vända. Innan jag började filma hade hon hunnit & vänt 2 ggr. När jag sedan travat & ökat lite första gången drog hon iväg & tog sig friheter framåt under hela turen. Kom in med blåsor i händerna, dels pga tyglarna, men även eftersom jag fick hålla så hårt. Kan bara tänka mig hur hon kände det i munnen :/ Inte våran bästa tur, men det kan ju inte alltid gå bra. Här kan ni se videosarna från turen, ni ser vid ett tillfälle att hon sprang ifrån mig helt då morrade jag & hon lugnade sig. Efter den här turen har hon skött sig & saktat ned enbart med "whooa", ibalnd även till halt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela