Easydance.blogg.se

Följ min & Borga Easy's resa mot kvalet! Från oregerlig & hopplös till hästen som springer utan spärrar!

Ögoncheck!

Publicerad 2016-02-11 21:49:40 i Allmänt,

Blev bara borsten idag.
Tog bara in & borstade henne idag, hon ska sättas igång på måndag igen.
Imorgon ska mor få följa & massera henne, det är välbehövt kan jag säga!
Är orolig för henne då hon alltd är svettig på höger sida av manken, även om hon bara gått i hagen är hon svettig där, jag hoppas mor kan släppa på något så det blir bättre för henne!
Filmade lite idag så ni får aningen större inblick i hur hon är som häst. Var inte meningen att filma mig själv i någon av videosarna, men då jag inte ser vad jag filmar råkade jag bli med på ett hörn också. 
Här kan ni se spellistan, filmade 3 filmer idag.

Bild på huvan efter jag förstått att den inte var en bajshög..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela