Easydance.blogg.se

Följ min & Borga Easy's resa mot kvalet! Från oregerlig & hopplös till hästen som springer utan spärrar!

Första turen i vagn!

Publicerad 2016-03-18 21:57:00 i Allmänt,

Nu har även jag kört damen! :D
 
Lyckan är obeskrivlig! Hon gick som en klocka hela vägen trots överpigg häst bakom & nervös körsven. Lugn & rofylld hela vägen, när vi vände fick jag dock fulla tömmar. Då skulle hon hem & jag var som en fluga bakom ett expresståg. Fy sjutton vad jag kommer få hålla i mig på banorna sen! Fort som satan springer hon, inga spärrar. Nu är det bara kondisen & oliksidigheten kvar! 
Här kan ni se 2 filmsnuttar från turen, vi vände strax efter andra filmen tog slut, hade velat filma hela vägen hem också, men batteriet dog tidigt dels pga kylan men också då jag filmat när jag tömkörde Flisan innan. (Här kan ni se den videon) Även hon bättrade sig något enormt sedan sist. Nu stod hon på 2 ben endast ett fåtal gånger. Sist höll hon på att slå runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela