Easydance.blogg.se

Följ min & Borga Easy's resa mot kvalet! Från oregerlig & hopplös till hästen som springer utan spärrar!

Märrar, eller vad säger man?

Publicerad 2016-03-30 14:43:00 i Allmänt,

Var hon en pina igår var hon då en ängel idag!
 
Ämen fy vilken skillnad!
Sååå underbar hon var idag, lyssnade till 100 & bar sig själv i traven vissa sträckor.
Lugn så till den grad hon klarar atm & allmänt bäst bara!
Filmade inte hela vägen, skippade när vi var förbi sandbackarna där jag filmade med mobilen föut, men hon skötte sig exemplariskt även där, lugn & sansad. Vi mötte lite hästar strax efter jag slutat filma då det började spöregna, men hon brydde sig inte alls. Jag blev nervös däremot så hon ökade aningen för hon trodde det var rätt. Nu är det jag som måste öva på hästmöten säg, inte hästen ;)

Här kan ni se videosarna jag filmade idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela