Easydance.blogg.se

Följ min & Borga Easy's resa mot kvalet! Från oregerlig & hopplös till hästen som springer utan spärrar!

Pigg, stark & odräglig!

Publicerad 2016-03-29 14:40:00 i Allmänt,

Nej, idag var hon inte rolig!

Ni ser ju hela videon hur hon var, jag tar på mig det helt då jag inte satte upp dem bästa förutsättningarna! Fel strl på handskarna så dem gled av händerna, för långa stroppar & hon har vilat i 4 dagar, dem höll på att bygga om banstaketet & en massa andra hästar på banan. Hade jag tänkt ett varv till hade jag ridit ist, men jag tänkte att vi skulle jogga lite på banan, men neej..
Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Det är bara att bryta ihop & komma igen! Redan i hagen var hon konstig, kom inte fram, skulle inte följa & var extremt larvig med att inte gå i leran. Men jag misstänker att det är väl dags för brunst igen kanske, hon har varit lugn ett tag nu!

Här kan ni se videon!
 
Åke var ute med Nova & Petra, bakom oss kom två av Borgas gamla kompisar från när hon stod hos Kajsa, det blev lite för mycket för damen, ni ser i videon att hon far iväg efteråt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela